Förra helgen var mycket trevlig! =) På fredagen hade jag och sambon en myskväll både vid tv-soffan och datorn! Kikade lite på idol m.m. På lördagsförmiddagen hade jag min underbara brordsotter här någon timme, jättemysigt hade vi det medan föräldrarna kikade på möbler, startade julklappshandlingen m.m. Sedan blev det att fara in till stan en sväng och höra på Jill Johnson som uppträdde! Dock var det så mycket folk att hon var svår att få syn på =) Men det var bra ändå!Efter detta gick jag och "svärmor" på stan medan grabbarna (min sambo och hans far) byggde på de mindre högtalarna som ska komplettera våra redan 2 färdigbyggda högtalare =)

Efter detta åkte vi vidare till min mor och far för att äta middag och se hockey på TV:n! En mycket mysig och god lördagskväll, då vi grillade fläskfilé och kycklingfilé och fick smarrig kladdkaka till efterrätt =) När vi sedan kom hem var det fest på våningen ovanför oss, som urartade och slutade i slagsmål och att 3 polisbilar fick svänga förbi! Tyvärr blev vår katt väldigt skärrad av detta, hoppas det inte blev "men" för livet. Jaja, nog om detta =) Söndagen blev en lugn sådan, med lite sovmorron, och eftersom det var dags att ställa om klockan fick man ju en timme extra på söndagen =)

På måndagsafton åkte vi till sambons föräldrar för att fira att min kära älskling fått en fast anställning =). Känns jätteroligt att han fått jobb =)

Nu så har onsdagen anlänt och jag måste säga att jag känner mig rätt mör i kroppen efter att försöka träna varje dag =) Det kändes dock värre igår! Dock skönt att det känns att man gjort något! Eftersom sambon snart slutar på sitt förra jobb är tanken att han ska bjuda på fika, och visst är det godare att få hemmagjort fika än frusna kanelbullar från ICA ;)? Så nu ska jag kila iväg en snabb sväng på ICA eftersom jag inte hade nog med mjöl och havregryn =) 
  
                         
Ska försöka mig på att göra Havre/chokladkakor i långpanna! De brukar bli väldigt goda så jag återkommer kanske med recept och bakresultat senare =) Nu blir det till att gå ut i det soliga men kalla höstvädret =)
Kram

                             

Kommentarer
Postat av: Stina

shit! slagsmål och poliser. ni måste ha stått mycket i fönstret och kikat. jag skulle då de

2008-10-29 @ 18:10:38
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

Ni bor verkligen i händelsernas centrum!

Brandkår och poliser, vardagsmat för er...hehe..

(Stol och bordköparen blev mycket nöjd)

Ha de gott!

Kram!

2008-10-30 @ 14:09:00
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0