Ja, då var det äntligen fredagkväll som för de flesta brukar betyda ledighet =) 

Imorse skjutsade jag mina föräldrar till flyget och gick la mig en stund när jag kom hem, klockan var ju trots allt bara drygt 06.00, det var sköönt =)

Dagen började mulen och tråkig för att sedan spricka upp i solsken! Gick därför en promenad, som slutade på stan =) hehe! Höll mig dock från att köpa någonting, måste tänka på att inte handla så mycket nu när man inte jobbar!

För er som inte vet så har jag och min sambo ett rätt stort akvarieintresse! Bilden nedan visar ett av våra tidigare akvarium på drygt 500 liter. Detta har vi dock inte kvar utan sålde detta innan vår flytt. Nu har vi "bara" 2 akvarium, ett på 240 liter och ett på 110, ska lägga upp bilder lite senare!

Nu har jag och sambon spelat lite guitar hero och sett på TV, väldigt trevligt men nu tror jag magen börjar bli lite hungrig så de blir nog lite fika tror jag =) 

Imorgon åker vi iväg till Umeå hälsar på lite vänner och kommer åter på söndag! 
Ha de gott alla =)


Kommentarer
Postat av: K

Ha det så gott i Umeå, så hoppas jag vi ses till veckan nån gång.

Kram!

2008-10-04 @ 09:14:14
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

Du är så välkommen! är hemma både torsdag och fredag på dagen. Även i morgon fm och till 16.00

Kram!

2008-10-07 @ 19:50:19
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0