Idag har den första snön fallit över staden =), i alla fall som jag har beskådat! Har dock hört ryktesvägen att det har snöat något tidigare, men det spelar ingen roll =)! Att få vakna upp på morgonen och se gräset vitt, det är såå mysigt =)! Nu börjar jag längta riktigt mycket till jul! Har väntat på snön i någon vecka nu! =)



Snart väntar jag att sambon ska komma hem så ska vi börja göra oss klara för att åka iväg på middag =) Ska bli så gott, har försökt äta lite under dagen så jag ska orka äta massor ikväll, hehe inte så smart men det ska bli gott =)
Plankstek och Halloween-tårta till efterrätt =)

Idag har jag haft besök på förmiddagen av min mor och faster. Faster bjöd på winerbröd, så vi fikade gott och drack kaffe, mycket trevligt! Sedan testade vi några julgardiner som min mor har men inte använder, tror det kommer bli kalasfint =)!
 
Nej nu ska jag kila vidare =)
Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh så härligt med snö! Jag såg en snötäckt bil som susade genom staden idag. Det betyder alltså att det har snöat någonstans i Jönköpings län. Dock inne i staden snöade det inte. Utan det regnade. Du får ta så många bilder du kan och lägga upp så har jag ngt mer att se fram emot!

2008-10-31 @ 16:48:00
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0