Denna torsdag startade väldigt kall med minusgrader utanför fönstret, för att sedan övergå till någon enstaka plusgrad samt dimma!!! När jag körde till min svägerska såg man inte alltför långt framför bilen. Allt gick dock bra! Hade en väldigt trevlig dag hos dem med god lunch, gott fika och trevligt sällskap! Vi spelade monopol och roade oss =)

Nu har jag suttit och försökt ändra min stil på bloggen! Är dock inte riktigt nöjd ännu =) Har suttit och kämpat en liten stund, utan att tappa tålamodet alltför mycket =) Ska försöka återuppta "kampen" imorgon!

Imorgon väntar även en dagstripp till Umeå med min mor och far! Det ska bli trevligt!

*Jäsp* Nu känner jag att john blund kommit ikapp mig! Sov gott alla så hörs vi!

Gonattkramen!


Kommentarer
Postat av: K

Tack själv. Hoppas ni får en bra dag!

Själv åkte jag på rejäl förkylning..blää.

Du jag har länkat till dej, hoppas det är ok.

Kram!

2008-10-17 @ 09:20:33
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: mamma

nu har jag också hittat hit!

kram.....

2008-10-18 @ 10:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0