Dagen har jag och sambon spenderat i Umeå! En del shopping på stan blev det, men bara nödvändiga saker =) Nu har vi handlat en del julklappar, och det känns väldigt skönt! Har dock en hel del kvar =)

Hade även planer på att unna mig själv ett klädesplagg, vilket jag också gjorde =) Hittade en läcker grå/vit/ljusblå skjorta på Nicole, en mycket bra affär i Kungspassagen!
Såhär ser den ut på ett ungefär (dock mycket ostruken) *ler*

 
Har piffat till den med ett skärp på dessa kort! Den är väldigt fin som den är tycker jag,
men väldigt ostruken som sagt =) de lodräta ränderna syns inte så mkt med tanke
på lite sämre ljus!

Vi åt god lunch på Subway, för mig blev det en Chicken Teryiaki och för Claes blev det en
steak and cheese! Gott gott var det =)

Efter detta åkte vi hemåt igen och gick en snabb sväng på stan! Hittade en svart skjorta i Umeå, den fanns dock inte i rätt storlek! Gick därför in på HM hemma i stan och hittade rätt storlek! Dock sista som fanns kvar, så jag köpte även den! Så nu blir det nog inte att köpa nå mer kläder på ett tag, förutom kanske nånting nytt till juletid och nyår =)


Blev tyvärr inget bra kort, men den har
3 -kvartsärm med söta knappar
och är svart (ser något brun ut på kortet)!

Det var allt just nu, tror snart det blir lite fika =)
Sambon har en kompis här nu så jag ska gå och vara lite social =)
Ha de finemangs =) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0