Snart har ännu en vecka gått, tiden går fort trots att man är "arbetslös".
Igår hade jag en driftig dag. Jag hade en höststädning kan man väl säga, känns bra nu i efterhand även fast det inte var allt för roligt när man höll på!

Även idag har jag varit driftig då jag bakat mer eller mindre halva dagen! Har bara gjort 2 sorter dock, men bra blev dom =) Det första jag gjorde var Kärleksmums/snoddas, och sedan blev det att prova ett nytt recept av "chocolate chip cookies" som blev riktigt goda =) dock såg dom inte riktigt likadana ut som på bilden, men de må vara! Tänkte att det passar bra att baka då det regnar! Sen ska en del av fikat ges bort som födelsedagspresent till en vän i Umeå. Vi ska nämligen fara och hälsa på dom i helgen och han fyller år på måndag och önskar sig inget speciellt, men säger att fika alltid vore en god och bra ide =)

Nu väntar disken på mig i köket *suck* Tänk om man endå hade en diskmaskin!
Imorgon blir det upp i ottan då jag ska skjutsa mina föräldrar till flyget då de ska iväg över helgen!
 
Nedan har jag lagt upp kort på hur bakresultatet blev, samt ett kort på våran söta katt =) Ha de gott!


       

Kommentarer
Postat av: Stina

Ser att du har fått in en bild på dig själv nu. Vilket fint kort och du ser faktiskt väldigt blond ut nu. Jag måste nog leta reda på ett gammalt kort på dig från högstadiet så att jag kan jämföra. Kram

2008-10-03 @ 00:39:27
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: susanne

mmm vad gott fika du bakat.. katten är jätte fin...

hoppas du får en diskmaskin snart.. fy vet vilka berg

det blir när man bakar...

2008-10-04 @ 09:37:29
URL: http://supermamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0