Då har vecka 46 startat och det är 20 dagar till 1a advent! Tiden går fort =) Längtar till man får börja stöka fram julen =) Helgen har varit mycket trevlig, tack J&S =) Återkommer antingen senare ikväll eller imorgon med helgens happenings =)

Idag har jag pysslat på lite här hemma och städat undan på vårat databord, det var väääl behövligt kan jag säga! Överbelamrat med papper som behövde sättas in i pärmar! Det fanns även en och annan dammtuss kan jag lova, men det är ju typiskt datorer att samla damm!

Sen eftersom det är måndag har jag gjort en ny matlista för veckan =) Samt varit och handlat! Så här har ni våran meny för veckan =)



Och det är sant =)
I Love Toast! Förra veckan fick jag upp ett il när jag åt mycket rostade mackor!
Kanske inte det nyttigaste men ack så gott ;)

Tjing för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0