Ja, vad vore livet utan vänner och familj =)? Inte mycket kan jag lova!
Är så glad över att ha en så fin familj =) För att inte tala om alla små syskonbarn jag fått, riktiga små sötnosar =) En av dom börjar dock inte vara så liten längre, tiden bara springer iväg! Ska nämligen i slutet på veckan fara på 6-års kalas och fira mitt äldsta syskonbarn! Ska bli jätteroligt, hoppas att presenten jag köpt blir uppskattad=)!

Sen vet jag inte vad jag skulle göra utan min sambo! Han betyder allt för mig =) The rock of my life så att säga! Tänk att det har gått över 4 år tillsammans med honom =) Hoppas på väldigt många fler!



Även vänner klarar man sig inte utan här i livet =)! Jag är nog en sådan person som har relativt få men nära vänner =) Vilket jag kan tycka många gånger är bättre än många och ytliga! Men det är ju bra om man har lite av båda kanske =)

Tycker det är roligt att jag och Stina återupptagit vänskapen igen! Det är lätt hänt att man tappar kontakten med gamla barndomsvänner när vi alla sprids över och även utanför landet! Stina är riktigt duktig på att måla och jag ska nu få 2 bilder som hon målat =) Hur snällt är inte det =)? Längtar tills jag får dom! De ska få pryda en tom del av köksväggen, tror det kommer bli kanonbra! =)

Nu blir det till att snart gå ut på en långpromenad! Men det är en del minusgrader utanför fönstret så det blir nog till att klä sig varmt och ta fram vinterskorna =) Solen visar sitt ansikte i alla fall, så de är ju trevligt =)

Kram på er alla goa människor =)


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh du är så söt!

2008-11-19 @ 16:37:11
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

Du vet väl om att du är värdefull, att du är älskad här och nu.....

Kram!!!

2008-11-19 @ 19:52:28
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Emi

Håller absolut med! Bättre att ha få men underbara vänner, än många och "allmäna". Oftast så tror jag man håller kontakten livet ut med dem "få" man har för dem står man så nära=) Kramen!

2008-11-19 @ 21:39:06
Postat av: Å

Så sant , så sant !

2008-11-20 @ 16:28:29
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0