Även jag har blivit utmanad till detta av bland andra Stina och Elin, så även jag må väl göra detta =)

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är omtänksam.
2. Har tyvärr en tendens att vara långsint.
3. Är fortfarande upp över öronen förälskad i min älskling efter 4 år.
4. Älskar att spela piano (om än tålamådet tryter ibland *ler*).
5. Har (inte med avsikt) stuckit en gaffel i min vänstra hand så det blev märken och blodvite uppstod. =P
6. Har tre otroligt söta syskonbarn!
7. Är rätt busig av mig ;)

Utmanar Emilie samt den som känner för att bli utmanad =)! Det verkar som att de flesta redan blivit utmanade =)


Kommentarer
Postat av: K

Två tredjedelar (och säkert 1/3 också) tycker att de har världens bästa och sötaste faster (moster) också;)) Ha en kanonhärlig dag och njut av behandlingen!

Kram!

2008-11-07 @ 08:01:25
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0