Okej nu ska vi se om jag är en serienörd. Är lite rädd för att jag kanske är det!

Om du ser/har sett över 50 av de uppräknade serierna är du en serienörd!(OBS! Räkna endast med dem som du har sett minst 5 avsnitt av!)

(x) Gilmore Girls
(x) Grey's Anatomy
( ) Prison Break
(x) Desperate Housewives
(x) OC
(x) One Tree Hill
( ) Off centre
(x) Vänner
( )Förhäxad
( ) 24
(x) Simpsons
(x) Scrubs
(x)CSI
(x)CSI Miami
( ) CSI New York
( ) Jordan Rättsläkaren
(x) Joey
( ) Bones
( ) Dawson's Creek
( ) Heroes
( ) Hercules
(x) House
( ) Brothers and Sisters
(x) Sex and the City
( ) Navy CIS
( ) Lost
(x) My name is Earl
(x) Ugly Betty
(x) Smallville
(x) Southpark
( ) Stargate Atlantis
( ) The 4400
(x) Two and a half men
(x) Spin City
( ) Cold Case
(x) Criminal Minds
( ) Baywatch
( ) Lilla huset på prärien
( ) Dallas
( ) Shark
(x) Tredje klotet från solen
( ) Law and order
(x) Våra bästa år
( ) Våra värsta år
(x) Ett geni i familjen
(x) Alla älskar Raymond
( ) Ghost Whisperer
(x) 8 simple rules
(x) Svensson Svensson
(x) Lizzie McGuire
(x) Sunset Beach
( ) Magnum
( ) VIP
( ) Stacked
( ) Myggan
( ) Vita huset
( ) Advokaterna
(x) Ally McBeal
(x) Las Vegas
( ) Xena
( ) Entourage
(x) Cityakuten
(x) Will & Grace
(x) Sjunde Himlen
(x) Dharma & Greg
(x) Fresh Prince in Bel Air
(x) Skilda Världar
(x) Nanny
( ) Nikki
(x) Tre Kronor
( ) L-word
( ) Vita lögner
(x) Andra Avenyn
(x) Rederiet
( ) Hem till gården
(x) How I met your mother
(x) That 70's show
( ) Alias
(x) Seinfeld
( ) Glamour
(x) Huset Fullt
(x) Hjälp
( ) Mitt liv som död
( ) The Shield
( ) Close to home
( ) That's so Raven
(x) Buffy the vampire slayer
(x) Eve
(x) Clueless
( ) Tredje Skiftet
( ) Friday Night Lights
( ) Kära Susan
(x) War at Home
(x) Sabrina - tonårshäxan
( ) Fashion House
( ) Fraiser
( ) Jericho
( ) Californication
( ) Battlestar Galactica
( ) Weeds
(x) Skärgårdsdoktorn

Resultatet blev 51 hehe så jag är tydligen en serienörd med bara 1 över gränsen =)
Haha! Dock är det några som man bara sett ett fåtal gånger =) Men ett roligt test hursomhelst!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har blivit utmanad, Läs min blogg! =)

2008-11-05 @ 19:59:28
URL: http://elinasfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Stina

Haha efter jul kommer vi att bli serienörd 1 och 2!

2008-11-05 @ 21:05:47
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

jaså du! är du en sån"nörd"!

håller verkligen tummarna för dej att du hittar ett jobb snart annars kan du ju alltid bli banrflicka hos oss;)) dock lite dåligt betalt;)

Hoppas du får en bra dag.

Ta bussen nån dag och kom och hälsa på vet ja

.

Kram

2008-11-06 @ 08:37:59
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Emi

Rolig du=P Du brukar ju ha stenkoll på de flesta serier och vad som hänt=P Saknar dej tusen tösen!!

2008-11-06 @ 11:43:28
Postat av: emi

Haha rolig du=P Du brukar ju typ veta alla serier som går på tv plus vad de handlar om=) Saknar dej tösen min!!

2008-11-06 @ 11:46:17
Postat av: Åsa

Ja du är klart mer serienörd än mig ....dock är jag serienörd på så vis att jag har knappt missat något avsnitt av DH sedan starten ....:-))

Ha en bra kväll !

2008-11-06 @ 17:11:19
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jo jag tyckte att Rallybrudar var riktigt bra , Eva röse är ju kanon .

Lättsam & underhållande film med snygga bilar ...

2008-11-06 @ 20:55:23
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Har hört ryktas att du jobbat i B idag.

Gick det bra?

Ha en bra dag!

Kram!

2008-11-06 @ 21:04:57
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0