Då var det början på en ny vecka! Min älskling har gjort första dagen på nya arbetet! Det verkar ha gått bra, och första dagen var mer av en introduktionsdag!

Nu sitter jag i Tv-soffan och tittar lite på Design Simon och Thomas samt lite hockey! Har en god kopp Earl Gray Cream och 2 hårdmackor till detta =) Gott gott!
Imorgon får jag besök av min mor och vi ska mäta av julgardinerna =) 

Vi har även satt upp mat till fåglarna, vilket var mycket uppskattat! Satt upp 3 stycken och nu är i princip alla slut! Är så trevlig att ha lite rörelse untanför fönstret! Katten tycker att det är minst lika roligt då hon sitter och småpratar med dom från andra sidan rutan =)

 
Här  har vi en söt liten talgoxe =) och en katt som är väldigt nyfiken på pippifåglarna =)

På tal om något helt annat. Är det någon som vet om något ledigt jobb som skulle passa mig så säg gärna till! =)
Ha det gott alla =)

Kommentarer
Postat av: Stina

hej!

Du har blivit utmanad! Gå in på min blogg för mer info

2008-11-04 @ 21:16:54
URL: http://www.stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0