Sitter nu hemma hos mor och far och bloggar! Vi håller på att fålla upp mina julgardiner, så nu är vi snart klara! Ska bli roligt att hänga upp dem och se hur det blir =) Det börjar ju närma sig första advent, så det blir nog inte alltför länge tills dom hängs upp =)!

Min far har lovat mig att hugga en riktig gran till mig och sambon =) Så vi ska väl ut och kika lite! Ska dock inte ha en alltför hög gran om katten skulle få för sig att använda den som klätterträd =P Men jag hoppas att hon tycker den luktar illa och sticks ;) Borde kanske köpa nya julgransbollar i "plast". Vet någon vart de kan finnas snygga i plast som inte kostar alltför mycket?

Sitter nu och kikar lite bland bilderna på mamma och pappas dator, och hittar många fina bilder =) Bland annat detta kort:


Detta var taget i fjällen våren 2006 tror jag! Mycket härligt var det =)
Min bror är det som tar kortet och närmast på skotern är jag och min sambo,
och på skotern bakom sitter K =)

Kommentarer
Postat av: K

Härliga tider!! Vilka snyggingar , för att inte tala om skotern;))

2008-11-13 @ 14:06:37
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: E

Vad mysigt det ser ut=9 Är verkligen helt underbart att fara ut med skotern en fin vinterdag=)

2008-11-13 @ 19:01:25
Postat av: Sara

Bra julgranskulor i plast till bra pris kan man hitta på Rusta eller ICA Maxi =)

2008-11-14 @ 09:02:41
URL: http://sranin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0