Ja, då var det fredag igen =) Den bästa dan på veckan anser nog många =) Förutom de som även har helgtjänstgöring! Vi har precis ätit en mycket god middag bestående av kycklingfiléspätt och hemmagjord klyftpotatis med morötter i ugnen, och en kall sås till det =) Det blev faktiskt riktigt lyckat!

Annars har veckan flutit på och jag har pysslat med lite allt möjligt! Var med mor på stan i veckan och köpte mig nya pärmar till mina recept som ni ser nedan =)

 
Det blev även en sväng på kicks då jag skulle köpa nagellack samt pormasksplåster, eller "clearing strips" som dom kallar det =) hehe! Jag har nu väldigt röda och fina naglar samt ett renare och fräschare ansikte =) Så de känns skönt!

Imorgon blir det nog en sväng på stan med sambon. Vi ska köpa lite julklappar samt sådan som behövs till hemmet! Ska bli mysigt att få rå om sambon en hel helg =), det blir lite ensamt på dagarna ibland. Vi har faktiskt, för en gångs skull, ingenting inplanerat för helgen, så vi tar den som den kommer!

Måste ju även nämna att det har snöat inatt, samt idag på förmiddagen! =D På eftermiddagen vände dock snöfallet över till regn =( så nu försvann i princip allt! Hemma hos mor och far är det visst vitt på taken och överallt annars, så lite avundsjuk är jag faktiskt!

Tog detta kort för 1 vecka sedan då det var frost på räcket till vår balkong!


Nu ska jag kila vidare och kika lite på Idol m.m =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken snygg duk jag skymtar på bordet , har du hittat den på Duka ?

Ha en trevlig helg :-))

2008-11-15 @ 08:46:54
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0