Då var det fredagkväll igen =) Denna vecka har bara sprungit iväg! Har faktiskt hunnit julpynta det mesta, har egentligen bara kvar att byta till julgardiner i vardagsrummet! Jag älskar ju inte att stryka kan jag ju medge =) Men hittils har det gått riktigt bra, inga utbrott =) Har tagit lite kort på julstöket =)

   
       Köksbordet har fått sig ett ansiktslyft         Tycker att denna är så underbart söt =)


 
      Två små tomtar som pryder vår Tv-bänk      Hittade 2 söta krukor på interflora samt
                                                                          små enbuskar som vi satt där i.

 
Vår söta lilla gris =)                                      Samt en liten ljuslyktetomte =)

Dagen har jag still största del spenderat på stan med min mor och far =) Blev bjuden på lunch m.m =) En mycket trevlig dag då jag inhandlade en  present till pappa som snart fyller år samt lite annat smått och gott =) Hade även klipptid idag, så nu har jag klippt till rätt ordentligt ändå=) Men jag blev riktigt nöjd måste jag medge=) Ska tillbaka i december och bleka håret ljust =) Ska bli spännande!

Imorgon får vi besök av J&S *trevligt trevligt* =) Sedan blir det till att fira min far på söndag, samt gå på skyltsöndag skulle jag tro =)

Kanske laddar upp ett kort på frisyren senare =)
Ha de gott alla =) Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hoppas verkligen att du lägger upp ett kort på den nya frisyren så man får se hur det blev. Hoppas resten av helgen blir bra.

Kram

2008-11-29 @ 14:40:38
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0