Äntligen är det fredag igen =)!
När jag klev ur sängen imorse möttes jag av något väldigt roligt utanför fönstret! SNÖÖÖ =)
Det snöar som aldrig förr, hur roligt som helst =) Har verkligen längtat eftersom det blir så mycket ljusare ute! Nu måste man dock passa sig så att man inte faller då det är rätt isigt under!


Det har kommit ett bra snötäcke faktiskt =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för att fara och fira min brorsdotter =) Ska bli roligt =)

I övrigt så borde vårat Guitar Hero World Tour komma snart =) *längtar* Vi har förbeställt och paketet är för tillfället i södra Sverige men på väg uppåt =) Hoppas att vi hinner få det nu innan helgen! Nu är det inte bara gitarrspelande som gäller utan även trummor, bas och sång =) Ska bli jätteskoj att snart få spela =) Den som känner för det får mer än gärna komma förbi och spela =) Bara att höra av sig innan =)



Annars händer väl inte så mycket! Försöker jaga jobb och skickar ut mitt CV och mailar och står i! Funderar på att söka ett personlig assistentjobb nu! Jag söker i princip allt som finns ute, och som jag har kvalifikation för =)

Nej, nu måste jag skynda mig så jag hinner med bussen =)
Ha en bra fredag allesammans =)
Kram


Kommentarer
Postat av: Anna B

Snö har vi verkligen fått i helgen! Det var ganska svårt att ta sig till jobbet i morse! Hoppas att det gått bra för dig! Kram Anna

2008-11-24 @ 21:53:51
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Eva

Man blir så glad av din fina sida, de e som att läsa en riktigt "dyr O fin tidskrift" alldeles gratis, så fina bilder , välarbetade texter.

Å Tack för att du tar så väl hand om vår Pumsingan!

Kram eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0