Ja, man är fortfarande arbetslös! Känns nästintill omöjligt att hitta jobb i dagens samhälle! Speciellt inom vårdyrket! Man skulle ha utbildat sig till något annat, exempelvis inom IT, för där finns det gott om jobb!
Hursomhelst så har jag nu på förmiddagen skickat iväg 5 ansökningar om jobb, så tro mig, jag försöker! Ska snart besöka arbetsförmedlingen för att registrera sökta jobb. Alltid lika roligt att besöka dom *känn ironin*!

Nä, nu pratar vi om nåt trevligare! Exempelvis julklappar =) Har nu hunnit köpa 6 julklappar (eller nåt sånt)! Det känns riktigt bra!

 
Det är så roligt att slå in paket =)

Igår följde jag min mor en sväng på stan, då hon julhandlade några julklappar! Sedan hade dom fått ett återbud hos frissan så hon gjorde ett besök dit, och jag väntade där på henne. Beställde även en klipptid till mig själv! Så nu i slutet på november ska det klippas =) Har funderat på att klippa tillbaka min lugg. Sen ska jag nog be min sambos mor eller någon annan frivillig att hjälpa mig att färga håret (blir nog kanske ännu ljusare än jag har)!  =)

Har även ett presentkort på en skönhetssalong! så nu ska jag gå dit idag och boka mig en tid! Blir nog en ansiktsbehandling tror jag, ska bli såå skönt =)! Kommer att känna mig som en helt ny människa innan slutet på november hoppas jag =) Nej, nu blir det till att äta någon form av lunch och sedan ge sig iväg till stan!

Ha de gott alla =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har i alla fall börjat fundera på vad som ska köpas i julklapp till den och den & kanske jag lyckas hitta någon julklapp på stan i eftermiddag ...

Hoppas du får jobb , håller tummarna :-))

2008-11-05 @ 12:41:53
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Emi

Håller tummarna för dej!! Förresten så har jag pratat med chefen nu=P

2008-11-06 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0