Nu har jag precis kommit hem efter en avslappnande förmiddag på skönhetssalongen! Jag valde en ansiktsbehandling där följande ingick:

- Ansiktsrengöring
- Peeling av ansiktet
- Ögonbrynsformning
- Antiktsmassage
- Ansiktsmask
- Serum och kräm



Hade lite huvudvärk innan jag for dit, men under anstiktsmassagen släppte den succesivt! Dock när jag åter cyklade hem kom huvudvärken tillbaka =/ Så nu har jag precis tagit en ipren och ska vila en liten stund innan jag sätter igång med tvättning, bakning m.m.

Det kändes så lyxigt att bli insvept i varma goa handdukar och bortskämd med en massa bra produkter!



Är rätt rödrosig nu kan jag meddela efter peelingen och brynplocket =) Det blir nog till att spendera resten av dagen inomhus *hehe*. Men huden känns len som en babyrumpa och väldigt återfuktad =)

Återkommer nog senare med resultatet från mitt muffinsbak =)
Tjing =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh det lät härligt med spa besök! Du har tur du!

2008-11-07 @ 15:24:02
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0