Gårkvällen bjöd på väldigt god mat och halloweentårta =) Vi var otroligt mätta när vi körde hemåt från svärföräldrarna! Tack för en trevlig kväll!


Buouhahahah....Bu..=)

Synd att min kära älskling är sjuk =/ Han hostar och hostar! Så det blev ett möte med john blund relativt tidigt på fredag! Dock kunde jag inte sova, och detta brukar aldrig drabba mig! Förstår verkligen alla er som har sömnproblem. Huvva vad jobbigt det var att ligga och snurra och inte känna sig trött! Jag bestämde mig vid 01.00 att gå upp igen och satt mig och skrev lite dikter faktiskt! Förstår inte vad jag fick för mig =) Brukar nämligen aldrig skriva annars, men jag antar att jag behövde få ur mig lite funderingar och tankar! Gick sedan och la mig strax före 02.00 och somnade då efter ca 1 timma! Detta ledde till att jag (mer eller mindre) idag känner mig som nedan:

 
Tröööött =)

Idag har vi gjort ett besök hem till min mor och far, mycket trevligt och gott med fika! En  mycket solig om än något kall första novemer =) Därefter styrde vi resan mot kyrkogården för att besöka bland annat mormor och morfars grav samt min sambos morbrors, farmor och farfars gravar och tända ljus! Det var verkligen vackert på kyrkogården, då vi for dit när det hade blivit mörkt!

Efter detta var det middagsdags, och varken jag eller sambon kände för att laga mat, så det blev att beställa hämtmat =)Mycket gott var det! Snart blir det till att se den nya Indiana Jones filmen med det nya surroundljudet. Till detta måste man ju ha något att tugga på =) Detta ledde till en snabb färd på Ica för att inhandla lite popcorn och godis!

Nu blir det en fortsatt kväll i soffan med film och lite snacks =) Temperaturen utanför är just nu på -10,6 *brr* Fast än finns väl ingen anledning att klaga, men även norrlänningar, till viss del, måste vänja sig vid kylan varje vinter =)

Tjolahopp och ha en fortsatt trevlig lördagkväll =)


Kommentarer
Postat av: Stina

du den kakan såg inte fel ut. Hoppas du tog recept.

Kram

2008-11-02 @ 18:18:40
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0