Igårkväll tog vi in julgranen i sovrummet på upptining =) och nu har jag helt själv lyckats förflytta denna tjusiga gran till vardagsrummet =) Så nu är den så gott som på plats =) Dock inte klädd, men det kanske blir senare ikväll eller imorgon =) Två av min sambos kompisar ska komma förbi ikväll och få sig lite middag =) Sen ska vi spela lite GH WT! Nu ska jag kila iväg på ICA en sväng och handla det som behövs till middagen, som blir en god köttgryta med egengjorda klyftpotatisar + morötter i ugnen =)! Jag hoppas ni haft/ har en bra dag =)

Här ser ni julgranen =)
Kram


Svårt att få en riktigt bra bild, men jag ska ta fler kort när den är klädd och klar =)


Kommentarer
Postat av: K

Dags att uppdatera;))

See you!

kram!

2008-12-27 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0