Under torsdagen bakade jag och mamma hela/halva dan och på fredagen fortsatte vi att göra ytterligare 1 kaksort =) Men nu tror jag allt att det är färdigbakat inför julen *skönt*! Det är ju dock väldigt roligt att baka!

Vi åkte sedan åter hem till mig och sambon för att äta lite middag! Kebab i pitabröd med sås *gott*! Efter detta begav vi oss ganska direkt på julkonsert för att se gruppen voicebox! Det var en helt underbar konsert! Skulle ha velat gå på lördagskonserten också =) Kika in på deras sida vettja: Voicebox

Efter detta åkte vi åter hem för att kika på idolfinalen =) När vi då skulle kika kl 22.25 för att få veta vem som skulle vinna så fungerade inte 4:an för oss, men alla andra kanalerna fungerade *skumt*! Så efter många minutrar bytte jag över till tv400 och fick då se Kevin sjunga vinnarlåten! Då hade de sändningen även där! Jaja =) Spelar väl inte så stor roll, men just då blev man lite irriterad måste jag erkänna! Vi båda var rätt trötta efter detta så de blev sängen rätt tidigt denna kväll!

Lördagen startade med lite sovmorgon och en smärre chock utanför fönstret! Det hade snöat, och då menar jag inte bara 1 cm, såg mer ut som 2 dm! Hur mycket snö som helst!=) Dock hade det snöat hela fredagen och natten till lördag, så det hann komma en hel del snö =) Hoppas bara att snön får ligga kvar då jag såg att det kanske ska bli mildare ute!

Efter detta drog vi ut på stan för att handla de sista julklapparna! Det gick riktigt bra, vi har bara kvar att köpa till varandra nu =) Slog sedan in alla paket då vi kommit hem, det tog sin lilla stund, men det är ju hur roligt som helst att slå in julklappar =) Efter detta blev jag faktiskt bjuden på lite hämtmat av min älskling=) Gott och mycket skönt att slippa laga mat efter en heldag på stan! Hade även huvudvärk från det jag vaknade till ca 19.00 på kvällen! Riktigt jobbigt, hade det likadant på fredagen! Vi såg även en film under middagen vid namn: Transsiberian, den var faktiskt inte så tokig =)

Efter detta fick vi besök av flertalet kompisar (främst till sambon) och vi spelade Guitar Hero World Tour hela kvällen =) När de dragit vidare blev det till att gå och lägga sig då sambon lovat att jobba över på söndagen! Så han var duktig och jobbade 9-16. Klockan 17 skulle vi nämligen fara och äta julbord med mina och sambons föräldrar =) Det var mycket gott, och mätta och belåtna åkte vi sedan hem till oss för att få öppna 2 julklappar från "svärföräldrarna"! Detta eftersom dom ska åka ner till stockholm (till sambons syster) och fira jul med dem =) Så vi har tjuvstartat lite med klappöppningen!

Vi fick en ny jättesnygg rumsmatta, samt en ny kökslampa =)

   
Rumsmattan                          och                   kökslampan =)  

Tyvärr svårt att få bra kort på dom!

Idag har jag letat efter en julklapp till min kära sambo, men det var inte tvärenkelt =) Ska nog ta med mig någon som smakråd någon dag framöver! Det är inte helt lätt att hitta något! Träffade även min kusin som jobbar på Make Up Store, så vi stod och snackade rätt länge =) Spanade även ut vad jag önskar mig i julklapp, så nu är det nedskrivet =)

Nu har vi ätit middag och sambon har åkt iväg för att träna! Efter detta blir det förmodligen en sväng på ICA för att handla mat för veckan! Det var allt för nu =)

Ha de gött =) Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jättesnygg kökslampa !!

2008-12-17 @ 22:00:57
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0