Lovade dyrt och heligt min vän Stina att svara på dessa 100 frågor =) Så nu är det gjort, det är bara att läsa =)

1. Tre namn jag lyssnar till: Helena, Helle, Nena
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min omtänksamhet
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Långsintheten
4. Detta är jag rädd för: Alla flygande insekter
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Hälsa, kramar och god mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Finns säkert många saker
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med familjen, gosa med katten, se på en bra film m.m.
8. Detta vill jag göra just nu: Njuta av ledigheten med sambon
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Svek och oro
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, att han har humor och är go!
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig? Ja, någon gång i framtiden
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bilda egen familj och resa mer
15. Min käraste ägodel: Svårt att välja
16. Något jag vill ha i present: Ny svart större väska
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans, en brun T-shirt och en kofta från Gina Tricot
18. Favoritkläder: Jeans och kofta
19. Favoritdjur: Katter
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt utom riktigt hård metal i princip
21. Favoritlåt just nu: Låtar av Jason Mraz (Live high, Please don't tell her, love for a child)
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: De roligaste var nog bild, hemkunskap och teckenspråk. Tråkigast var historia och matte.
23. Stjärntecken: Lejon
24. En bok jag älskar: Har nog aldrig älskat någon bok jag läst. 9 månader med Annika Lantz är dock väldigt rolig.
25. En film jag älskar: Mamma mia
26. Tv-program jag gillar: One tree hill, American dad, How I met your mother m.m
27. Favoritdoft: Nybakat!
28. Detta äter jag gärna: Mammas hemlagade mat, även skräpmat är gott ibland
29. Dricker helst: Mjölk, vatten, juice
30. Favoritgodis: Choklad och saltlakrits
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand
32. Färg på mina ögon: Bruna
33. Min längd: 1,72
34. Jag tror på: Mycket
35. Jag spelar: Piano och fiol
36. Person jag beundrar: Mina föräldrar
37. Så här bor jag: I lägenhet
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inte någon
39. Det här tänder mig: skulle du vilja veta va=)?
40. Det här gör mig avtänd: mm, det du!
41. Favoritfärg: Svårt val, kanske brunt och rött
42. Favoritcitat: Har nog tyvärr inget
43. En hemlighet jag vet: Om jag berättar blir det ju ingen hemlighet längre
44. Bästa present jag fått: Kan ej välja
45. Senast köpta skiva: Köper någon skivor idag?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Främst näsan
48. Udda förmåga/egenskap: Kan låta som en vattendroppe
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt
50. Vad lyssnar du på just nu? Jason Mraz - Butterfly
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har ätit frukost och ska gå ut på en promenad
52. Var är dina föräldrar födda? Hemlis
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Minns inte
54. Vilken är din favoritrestaurang? Finns många bra
55. När badade du i en pool senast? Det måste vara 1 år sen
56. Vilken är din favorit kändis? Jensen Ackles
57. Hur många barn vill du ha? 2 kanske
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Trance
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? vilket val?
60. Vad har du för TV-kanaler? 1,2,3,4,5,6,8, Mtv, och en hel massa fler
61. Har du åkt moped någon gång? Jepp
62. Har du busringt någon gång? Inte vad jag vet
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Tror tyvärr inte det!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Bulgarien
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? American dad och Family guy drar jämt
68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Harispray
71. Favoritpizza? Någon med köttfärs och vitlök
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder bara läppglans, annars någon ljusare färg.
74. Har du rökt en cigarett? Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nädu
76. Apelsin- eller äppeljuice? Båda
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Min sambo
78. Favoritchoklad? Toblerone
79. När röstade du senast? Senaste ministervalet
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Förra sommaren tror jag
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Skidpokaler
82. Är du bra på matlagning? Jo, det måste jag nog erkänna att jag är
83. Klarar du att tanka själv? Jodå
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Ja
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Sjukhuskläder
87. Vad var det senaste du handlade? Tuggummi
88. Har du kräkts offentligt? Nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Delvis
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja det kan man
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min mor
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Lagom tror jag
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har inte igång funktionen
96. Vad har du i din väska? Nycklar, börs, läppglans, tuggummi, penna, m.m
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kollar att dörren är låst
98. Vad har du att vara tacksam för? Min fina familj och att man har hälsan
99. Var hittade du den här listan? Stinas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Vore roligt om någon orkade svara på alla frågor, så den som känner sig manad får gärna göra den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0