Våra nya invånare i akvariet har överlevt första natten *jippie* =) Det är alltid spännande att ta hem nya fiskar eftersom de ofta blir "testade"/mobbade av de fiskar som redan bor där! Men alla lever och dom till och med åt nu när det vankades mat på morgonen, så det känns skönt =)

Nu har jag vikt undan tvätten som tvättades igår, så nu ska jag dra igång med bakningen =) Jag återkommer med resultat, bilder och eventuella recept =)

Ska nog starta upp en till blogg tror jag =) Men det skulle inte sitta fel med ett namn på den (som jag skrev igår)!

Ha en superbra dag =) Kram

Kommentarer
Postat av: K

förslag från mig: I ugnen,

På plattan, Helenas goda, Smaklöken, Gott och blandat, Tja inte vet jag det var en liten brainstorm där;))

2008-12-18 @ 19:40:44
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: K

förslag från mig: I ugnen,

På plattan, Helenas goda, Smaklöken, Gott och blandat, Tja inte vet jag det var en liten brainstorm där;))

2008-12-18 @ 19:42:32
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0