Ja, dagarna går raskt framåt! Helgen har bara sprungit iväg! Lördagen spenderade vi en stund på stan, där vi sedan mötte upp J & S som hälsade på i helgen =) Vi gick sedan och åt en god lunch tillsammans och efter detta for J för att starta sin uppvärmning inför innebandymatchen och vi andra for och handlade lite inför middagen m.m. Tyvärr förlorade J:s lag, men inte med mycket, och jag tyckte att han gjorde en bra insats!

Måste bara lägga upp en bild på några otroligt vackra blommor jag fick av min kära sambo i fredags =) Han är ju för gullig! Vet inte riktigt varför jag fick dem men vi firade ju i och för sig 4 år tillsammans för inte så länge sedan =) Men jag tror bara att det var en spontan fin gest =) Älskar honom så otroligt mycket!


Visst är dom fina =) ??

Efter innebandyn åkte vi åter hem till oss för att äta en god middag =) Mätta och belåtna satte vi oss i soffan för att spela GH WT (Guitar Hero World Tour) Vi spelade ett riktigt bra tag, och roligt hade vi =)

Efter detta följde lussefika och glögg för dem som ville ha det =) S hade tagit med sig mycket goda lussebullar och knäck med nötter *mums* =) Sedan kände vi alla för att sätta oss och se en film. Filmen som vi såg hette "Pathology". Den handlar om en grupp medicinstudenter (patologstudenter) som startar upp ett dödligt spel, för att se vilken av dem som kan begå det perfekta mordet. Enligt min bedömning var detta inte en sevärd film då den mest äcklade oss filmtittare. Det var för många råa scener (till och med för mig som inte alls brukar vara känslig). Men som J sa: Om man aldrig ser en dålig film uppskattar man inte dom som är bra! Efter detta var alla lagomt trötta så då blev det nattinatt!

Söndagens frukost var en mysig sådan då man fick tända första ljuset i advent =)! Det blev även lite GH spelande innan J&S så småningom återvände hemåt! Tack för en jättetrevlig helg, som vanligt =)!



Efter detta väntade en tripp hem till mor och far. Vi gick en sväng på skyltsöndag och sen väntade en mycket god middag =) Min far fyller år denna vecka, men vi firade honom igår och han blev nöjd över presenterna!=)

Fortsatta söndagkvällen spenderades hemmervid i tv-soffan! Till min och min sambos stora förvåning visade dom inte sista delen av Jekyll som alltid gått på söndagar 21.15. Dom visade alpint istället *blä*, men som tur såg jag att det sista avsnittet kommer att gå imorgon =)

Det har helt enkelt varit en underbar första advent helg =)
Hoppas eran var lika bra som våran var =)
Ha de gott =)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Stina

det lät inte fel med blommor huxflux. Jag vill å ha fina blommor även om jag vet att jag dödar dom hur lätt som helst.

2008-12-01 @ 22:04:03
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:)



Kul att du är med och tävlar!:)

Postat av: Stina

haha! Nu vet du hur jag har det dom dagar som du inte kommer ut på msn. jag brukar å sitta och vänta tålmodigt på att du ska bli online :D

2008-12-02 @ 09:57:59
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Stina

haha! nu vet du hur det känns för mig då jag sitter vid datorn och väntar på att du ska bli online på kvällarna. :D

2008-12-02 @ 09:59:11
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: Stina

Hejsan gå in på http://barafinasmycken.blogspot.com/ en jättefin hemsida som en tjej i skellet har. Hon gör fina silversmycken. Tänket på dig när jag såg amuletten som kommer upp först.

2008-12-02 @ 10:08:47
URL: http://stinajonsson.blogspot.com
Postat av: K

Tomorrow we come!!!

ha de gott!

2008-12-03 @ 08:28:39
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: E

Vilka fina blommor!!=) Kul att höra att ni oxå hade en mysig advent=) Vi må slå en pling framöver, var ett litet tag sedan=P krama om

2008-12-03 @ 17:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0