Idag har min älskling födelsedag =) *Många grattispussar och kramar till honom* Dagen började med en liten minipresent från mig =) Bara för att han skulle få nånting på morgonen innan han åkte iväg på jobbet!



Ahlgrens julgranar typ =) Tyckte dom var så oemotståndliga så jag köpte en påse =) Vi har inte smakat dom än, men det lär nog vara samma smak på dem =)

Nu har jag precis städat, tvättat klart, diskat och duschat så nu är allt färdig inför gästerna som kommer ikväll =) Det blir närmaste släkten som kommer =) Har även hunnit göra klart tårtan nu på eftermiddagen =) Det blev en tårta bestående av ett lager med hallon/lite socker/grädde och ett lager med mosad banan/rivet äpple/riven choklad/grädde! Sen blev det "Oboygrädde" ovanpå, samt riven choklad, fruktmentos och konserverade mandariner=) Hoppas den blev god! Tog dock kort innan jag hunnit börja dekorera, men det var lika tur det för den blev inte fin =P



Tycker dock synd om min kära sambo, han har fått en visdomstand som har blivit ondare och ondare =/ och igår hade han rätt ont, så han bokade en tid för att dra ut den, och dom hade bara tid idag! Så han har nu mitt på dagen varit och dragit ut en visdomstand, han gruvade sig kan jag lova, men han tyckte nu i efterhand att det gick jättebra! Han har ju redan dragit ut 2 sen förut! Så jag hoppas han kan smaka lite tårta i alla fall =) Men inte kan det vara det roligaste man gör på sin födelsedag =/ Själv har jag inte fått en enda visdomstand, än!

Så nu blir det till att fika av ikväll, inte så nyttigt kanske, men GOTT =)
Ha de gott =) Vi hörs!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack för oss, och fikat och tårtan var supergott!

Kram!

2008-12-04 @ 21:10:58
Postat av: k

det var lilla jag som skrev förra, vet inte varför det blev sådär??

2008-12-04 @ 21:12:10
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0