Har inte hänt så speciellt mycket under veckan som gått =) Har i alla fall fått upp julgardinerna i vardagsrummet, det blev riktigt fint, även om inte gardinerna ville hänga riktigt som jag ville =)

Tidigt imorse tog jag bussen hem till mor och far =) Jag och mamma skulle ha bakardag! Så idag har vi hunnit göra Anisringar (liknande anisgrisar) samt dubbla mandelflarn med chokladkräm mellan *mums* =) Här kommer en bild på anisringarna (dock utan anis, då väldigt få i familjen tycker om detta *ler*)


Det blev några styckna =), och goda blev dom!

Mitt under all bakning så kikade min farbror in och bjöd oss på middag =) Så nu har vi varit hos dem och ätit god middag samt efterrätt =) Inte illa måste jag säga! Efter detta blev det en sväng på Ica för att handla, bland annat kycklingkebab inför morgondagen då jag bjudit mina föräldrar på middag hemma hos mig och sambon =) Ska sova över hos mamma och pappa inatt, sen ska vi baka en till kaksort imorgon på fredagsmorgonen för att sedan åka tillbaka in till stan!

Då ska jag bjuda mor och far på kycklingkebab & vanlig kebab i pitabröd med sås och grönsaker =) Efter detta ska vi fara och se en julkonsert med en grupp som framför jullåtar, blir mycket trevligt!



Adventsgranen utan för mamma och pappas hus! Något nertyngd av snö men ändock vacker =)

Nu ska jag snart sätta mig framför tv:n och slappa ett tag efter allt bakande =)
Men ni må ha de gott, och ha en kalasbra helg om jag inte skriver något under helgen!
Kram



 


Kommentarer
Postat av: K

Granen ser lite ledsen ut;)

Det lät gott med allt ni bakar, kikar kanske förbi nångång på lite provsmakning;)

Kram!

2008-12-11 @ 20:15:03
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0