Ja, då var klockan 15.00 denna torsdag eftermiddag! Blev hemskjutsad av mor från stan efter 12 snåret då hon skulle åka vidare och hälsa på en väninna. Hittade ju för en gångs skull det jag skulle ha på stan, så det känns skönt =) Ska dock eventuellt köpa ett halsband och en ring till mig själv imorgon, då jag ska in och träffa 2 tjejkompisar och äta lunch/fika! Just när jag och mor skulle åka hemåt såg vi att Kevin skulle sitta och signera skivor på Åhléns kl 12.00, så vi väntade de 3 minutrarna som återstod till klockan var slagen.
Vi fick se honom som snabbast och sen drog vi hemåt!

Här kommer dagens inköp:


Ett stativ från Clas Ohlsons (min sambo ville att jag skulle köpa detta,
men visst kan jag hålla med om att det är bra att ha ett nu när man har en rikigt bra kamera)


Hittade även dessa på Clas Ohlson, portionsformar!
Förhoppningsvis ska det bli en god efterrätt i dessa formar i helgen =)
Håll utkik efter receptet på choklad- och hallonpajen på min andra blogg!
Köpte även kusinens present idag, då hon fyller år imorgon =) Så då ska vi dit och vrålfika ;)

Min kära mor var snäll och hade köpt ett "hår-kit" åt mig =)
Mycket snällt av henne! Ska prova produkterna inom kort =)


Är ett schampo, "leave-in" balsam och hårinpackning =)

Nu har jag precis sett lite serier och ska försöka ställa mig och diska undan lite! När gubben slutar skulle han hämta upp mig, och sen ska vi fara på Subway och käka middag innan det blir biodags =) *längtar* Ska bli mysigt! Hoppas att ni får en lika trevlig torsdagskväll som jag kommer få!

Hehe, måste bara lägga upp en bild från vår "Fitnesskalender - 2009".
Detta är bilden för mars:


ÄR DET EN NY TRENDSPORT?
- SKI(D)GONG!

Tyckte att den var lite roligt iaf ;)
Ha de gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas allt är fint med er! Vad bra med ett stativ, borde vi med ha. Var det dyrt?

Här är det snuvigt, igen!!

kramar i massor!

2009-03-08 @ 10:26:40
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0