Ja, idag har jag faktiskt varit duktig *stolt*!

Har städat, diskat undan, målat hela hallen ett varv och lagat god mat =) Tycker att jag varit riktigt produktiv. Sen efter middan frågade min kära  kusin mig om jag inte skulle med på gymmet, och självklart tackade jag inte nej! Så jag har till råga på allt gymmat ikväll! Jag kan lova att min kropp är SLUT just nu! Men efter en natts sömn hoppas jag att det känns bättre ;) Dock vet jag innerst inne att jag kommer ha mer ont imorgon, men men =) Man måste ju leva på hoppet!

På fredag får vi besök av våra goda vänner från Umeå =) De stannar fre-lör då de senare drar vidare uppåt landet! Imorgon är planen att måla andra varvet i hallen! Förhoppningsvis ska jag orka med detta så allt hinner torka till på fredag =) Hoppas allt är bra med er! Nu ska vi gå och kojsa. Ska bli skönt =)

Tänkte visa er 2 (halvkassa) bilder från dagens målande =)


Den vänstra färgen är alltså den nya ;) Det blir ju något ljusare kan man säga!


Tyvärr ett dåligt kort...
...men ljusare och finare blir det då definitivt =)

Gonatt på er =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Det där ser bra ut Helena. Dock har jag aldrig riktigt tänkt på hur orange er hall var. På bilderna ser det väldigt orange ut men har fått för mig att i verkligheten så ser den inte lika ut.

Jag hoppas du orkar måla ett varv till.

Kram

2009-03-12 @ 09:18:23
URL: http://stinajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0