Ja, vi har ju nu sedan några månader tillbaka spanat på lite olika bilar och nu är det nog bestämt =) Vi har hittat bilen vi ska köpa =) Den är nere i sthlm, så på fredagsmorgonen åker vi flyg ner till huvudstaden och hämtar den =) Vi ska även passa på att hälsa på sambons syster med familj *skoj*! Vi har ju inte hunnit hälsa på dom i nya radhuset dom köpt, så de blir trevligt!

Hoppas vi hinner kila runt lite på stan också på fredagen! Sen blir det nog till att starta någorlunda tidigt hemåt på lördagen! Hoppas det kommer gå bra att köra upp genom landet! Såg att det skulle vara varmt som attsingen! Men då kommer vi ju i alla fall ha AC =) Hehe!

Idag har ju inte vädret varit något att klaga över =) Och imorgon skulle det visst också vara varmt! Då jobbar jag eftermiddag, så man hinner kanske njuta av solen en stund på förmiddan =)

Ikväll ska jag och sambon fara på bio =) Vi ska se "The Proposal" med Sandra Bullock i huvudrollen =) *Fortfarande en stooorfavorit bland skådespelare*! Tycker hon är otroligt duktig!



Igår var det ju allsång på skansen =) Måste ändå säga att det var riktigt bra =) Efter detta var det ju dags för "Morden i midsomer", lyckades dock somna innan slutet (som vanligt)! Fattar inte varför jag ska lyckas somna, eftersom jag tycker att det är bra =)

Dagen till ära har jag och min älskling varit tillsammans i 4 år och 9 månader =)! Vi går raskt mot 5 år! Helt galet =) Sen firar även sambons mormor och morfar krondiamantbröllop idag! Dom har varit gifta i 65 år =) Det är inte illa de!

 Nä, nu ska jag gå och äta upp jordgubbarna vi hade kvar sedan igår *mums*!
Inte illa att man har en så snäll sambo som låter mig äta upp de sista!

Ha de gott så hörs vi =)
Kram / H

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja det är härligt med värmen. Här uppe är det varmt med men ändå så har inte flugfäna kommit än vilket är skönt! Jag tycker att vi ska försöka träffas för en fika när jag kommer ner för lite semester. Ska försöka komma mig ut på msn för att se när du har tid. Kram

2009-06-25 @ 09:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0