Ja, detta är min sista lediga vecka för heeeeeeela sommaren....och då menar jag hela! Den dag jag får "semester" är från och med den 31 augusti, om det nu inte blir något fortsatt arbete! Just nu känns det vääldigt motigt eftersom ALLA får ha semester i sommar utom jag (iaf bland släkt/vänner m.m)! Det är klart att inte alla har semester men det känns så! Har inte riktigt kunnat slappna av denna vecka då man ständigt tänker på att man ska börja jobba!

Jag ska fara iväg upp dit en sväng imorron iaf på förmiddagen för att spana runt lokalen lite och träffa lite arbetskamrater, och se hur många nya/gamla det är sedan förra sommaren!

I tisdags var jag iväg till mor och far igen och arbetade igen! Jag och pappsen målade nästintill klart lekstugan samt drog på hela potatislandet! Det kändes faktiskt i både armar och ben efteråt då jag agerade häst =).. och drog plogen!
Vi hann även se lite tennis då Robin Söderling vann kvartsfinalen överlägset *jippie*! Så nu väntar semifinal imorgon *spännande*!

Onsdagen spenderades med mor och far på stan! Vi uträttade ärenden och åt en god lunch =) Har även lånat hem så kallade MBT-skor som jag ska provgå i inomhus för att se om det är något för mig! Alla som använder dom säger att man inte vill använda några andra skor när man vant sig vid dessa!
Såhär ser skorna jag lånat hem ut!

Idag har jag pysslat på här hemma! Har varit och handlat eftersom kylen var helt tom! Sen har jag varit iväg med 3 sprängfyllda påsar till insamlingen! Har även städat upp lite i badrummet (bytt kattsand, tvättat av kaklet vid kattlådan, skurat ur handfatet och toan m.m). Har även diskat undan!

Nä, nu har jag huvudvärk så hujja =/
Nu blire att sätta sig i soffan en stund innan john blund kommer!
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: K

Usch för huvudvärk, stäm träff med brorsan ,vet ja!

Fräna skor , själv är jag ruskigt sugen på träskorna som finns på Baretten, i rött. Men snålheten tar tag i plånboken;)

Kram på dej!

2009-06-04 @ 21:13:51
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag vet hur det känns inför tanken på att alla har semester utom en själv. Den tanken har man dragit runt med i 5 år och nu när man själv ska få säga att man får semester i sommar så kan bara tänka på jobb. Jobb jobb jobb. Kanske att vi hinner träffas under min "semester" får väl se hur mkt jobb jag tänker under den!

2009-06-05 @ 15:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0