Idag har jag faktiskt jobbat, tro det eller ej *ser chockad ut*! =) Det var dock inget sjuksköterskejobb, utan inom barnomsorgen! Har varit på en av de många förskolor i norra Sverige hela dagen =)!

Dagen var väldigt trevlig, om än ibland något högljudd, men det är ju något man får räkna med =) Tycker över lag att dagen gick bra, med tanke på att jag inte haft någon "inskolning" eller hittade runt i lokalerna =) De är för härliga dessa barn, och jag har varit "utsatt" för 3 fina flickor som lekte hårsalong med mitt hår =)! Tror jag har kvar hälften av håret ungefär =) Kanske får avboka min klipptid? *haha* Nejdå, dom var riktigt snälla och luggades inte alltför mycket! Förmiddagen bestod bland annat av pysselstund m.m. Efter lunchen var det läsning av sagor samt mellanmål.
Resten av eftermiddagen spenderade vi utomhus!


Dock har de flesta löven försvunnit och det var frost i marken =)

Åter hemma snodde jag ihop en ugnspannkaka som blev riktig god =) Jag känner nu att jag har lite ont i ländryggen, undrar om det beror på att jag lyft många barn idag eller något annat =)!
Det ska nog gå över nu då jag sitter med min vetevärmare och har det gott!

Imorgon har jag det fullt upp! Har en del disk som måste diskas *suck*. Har dock sedan en tid på skönhetssalongen (*längtar*)! Då blir det en rejäl ansiktsbehandling, ska bli skönt! Ska även baka några (förhoppningsvis) utsökta muffins som jag tänkte ta med mig till J & S som vi ska åka till i helgen! Vi ska se nya James Bond filmen, bowla, se J spela innebandymatch, äta pizza och umgås =) Ska bli riktigt trevligt!

Just nu sitter jag och småtittar på MTV:s European Music Awards streamad från Liverpool! Trevligt =) 
Tjing för nu =) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har blivit utmanad. Gå in på min blogg för mer info.

2008-11-06 @ 21:14:09
URL: http://elinmyop.blogg.se/
Postat av: K

Det är bra att du överlevde.

Hoppas att ni får en bra helg!

Kram!

2008-11-06 @ 21:19:45
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0